Často kladené otázky (FAQ)
Ako správne prať naše produkty?
Aby ti oblečenie od nás vydržalo čo najdlhšie, radíme ti dodržiavať nasledovné inštrukcie:
- prať pri max. teplote 30°C
- žehliť pri nízkej teplote
- nesušiť v sušičke
- nečistiť chemicky
- nebieliť
- žehliť prevrátené potlačou dovnútra
- neprať s tekutými prostriedkami
- pri praní nepoužívať aviváž
Ako uskutočniť objednávku?
Kliknete na zvolený produkt, vyberiete si veľkosť, prípadne farbu, počet kusov a pridáte do košíka. Postupujete ďalej v objednávaní tým, že vyplníte doručovacie a fakturačné údaje, zvolíte spôsob platby a dopravy. Následne zakliknete možnosť "Potvrdením tejto objednávky súhlasím s obchodnými podmienkami a s povinnosťou platby."
V prípade platby vopred uhraďte prosím danú sumu na náš účet, ktorý Vám bude doručený v automatickom e-maili o potvrdení objednávky.
V prípade dobierky Vám bude zásielka expedovaná najbližší pracovný deň.
Je možné tovar zaslať aj do zahrančia?
Tovar zasielame aj do zahraničia. Poštovné a balné, rovnako aj doba dodania tovaru sú v tomto prípade individuálne po predchádzajúcej dohode e-mailom.
Aká je cena poštovného?
Cenu poštovného a balného nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach - bod č.6
Ako dlho trvá doručenie tovaru?
V prípade dobierky je tovar doručený do 1-2 prac. dní po jeho odoslaní.
V prípade platby prevodom na účet je tovar doručený do 1-2 prac. dní po prijatí platby.
Viac o doručení tovaru sa dočítate vo Všeobecných obchodných podmienkach - bod č.6
Je možné tovar vrátiť?
Tovar je možné vrátiť do 14 dní, a to neporušený, v originálnom obale, s visačkou a faktúrou. Viac o tejto možnosti a o tom, ako postupovať, sa dočítate vo Všeobecných obchodných podmienkach - bod č.7.
Ako postupovať v prípade reklamácie?
O tom, ako postupovať v prípade reklamácie sa dočítate vo Všeobecných obchodných podmienkach - bod č.8.