Často kladené otázky (FAQ)

Ako správne prať naše produkty?

 

Aby ti oblečenie od nás vydržalo čo najdlhšie, radíme ti dodržiavať nasledovné inštrukcie:

  • prať pri max. teplote 30°C
  • žehliť pri nízkej teplote
  • nesušiť v sušičke
  • nečistiť chemicky
  • nebieliť
  • žehliť prevrátené potlačou dovnútra
  • neprať s tekutými prostriedkami
  • pri praní nepoužívať aviváž
 
Ako uskutočniť objednávku?

Kliknete na zvolený produkt, vyberiete si veľkosť, prípadne farbu, počet kusov a pridáte do košíka. Postupujete ďalej v objednávaní tým, že vyplníte doručovacie a fakturačné údaje, zvolíte spôsob platby a dopravy. Následne zakliknete možnosť "Potvrdením tejto objednávky súhlasím s obchodnými podmienkami a s povinnosťou platby."

V prípade platby vopred uhraďte prosím danú sumu na náš účet, ktorý Vám bude doručený v automatickom e-maili o potvrdení objednávky.

V prípade dobierky Vám bude zásielka expedovaná najbližší pracovný deň.

 

Je možné tovar zaslať aj do zahrančia? 

Tovar zasielame aj do zahraničia. Poštovné a balné, rovnako aj doba dodania tovaru sú v tomto prípade individuálne po predchádzajúcej dohode e-mailom.

 

Aká je cena poštovného?

Cenu poštovného a balného nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach - bod č.6

 

Ako dlho trvá doručenie tovaru?

V prípade dobierky je tovar doručený do 1-2 prac. dní po jeho odoslaní.

V prípade platby prevodom na účet je tovar doručený do 1-2 prac. dní po prijatí platby.

Viac o doručení tovaru sa dočítate vo Všeobecných obchodných podmienkach - bod č.6

 

Je možné tovar vrátiť?

Tovar je možné vrátiť do 14 dní, a to neporušený, v originálnom obale, s visačkou a faktúrou. Viac o tejto možnosti a o tom, ako postupovať, sa dočítate vo Všeobecných obchodných podmienkach - bod č.7.

  

Ako postupovať v prípade reklamácie? 

O tom, ako postupovať v prípade reklamácie sa dočítate vo Všeobecných obchodných podmienkach - bod č.8.