VOP

 

Všeobecné obchodné podmienky

 

I.

Základné ustanovenie a vymedzenie pojmov 

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti spoločnosti:  

Style & Studio s. r. o.

Sídlo spoločnosti: Golianova 564/66, 94911 Nitra, Slovenská republika

IČO: 55835244, DIČ: 2122101960

zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka 61696/N

poštová adresa: Golianova 564/66, 94911 Nitra, 

kontaktné údaje: stylovyoutfit@gmail.com, tel. kontakt: +421948705933 

(ďalej len „obchodník“)

 

a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na

internetovej adrese www.stylovyoutfit.sk (ďalej je „internetový obchod“) a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy medzi kupujúcim a obchodníkom na diaľku prostredníctvom elektronického obchodu na internete. Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

 

Orgán dozoru pre ochranu spotrebiteľa:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj

Staničná 9, P.O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1

 

  1. Ak kupujúci pri uzatváraní kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, takýto nákup a zmluva sa riadi v zmysle Občianskeho zákonníka § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Ak kupujúci pri uzatváraní kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, takýto nákup a zmluva sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. Tejto osobe neprináležia práva spotrebiteľa podľa platných právnych predpisov.
  2. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
  3. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky e-shopu www.stylovyoutfit.sk a celkovú cenu tohto tovaru, príp. cenu za poštovné, spracovaný systémom E-obchodu.
  4. Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené v platnom cenníku obchodníka na www.stylovyoutfit.sk.

 

 

II.

Informácie o tovare a cenách

  1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené pre jednotlivom tovare v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane DPH bez poštovného a balného. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, počas ktorej sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
  2. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a obchodník nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. 
  3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Tieto informácie sú dostupné aj pri každom produkte v sekcii možnosti doručenia, kde si ich kupujúci môže pozrieť ešte pred vložením tovaru do nákupného košíka. Náklady na dodanie tovaru uhrádza kupujúci na základe platného cenníka  poštovného a balného uvedeného v týchto obchodných podmienkach. Táto suma sa pripočítava k výslednej cene objednávky. Odoslaním objednávky kupujúci súhlasí nielen s povinnosťou zaplatiť cenu za objednaný tovarm, ale súhlasí aj so zaplatením ceny na poštovné a balné.
  4. Obchodník má právo kupujúcemu k objednávke pribaliť aj darčekový predmet. Ak sa tak stane, kupujúcemu za daný predmet nie sú účtované žiadne ďalšie poplatky. 
  5. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne obchodník s kupujúcim inak. 
  6. Obchodník si vyhradzuje právo jednostranne upraviť (zvýšiť/znížiť) ceny tovarov uvedené na www.stylovyoutfit.sk s tým, že nové ceny tovarov sú platné dňom ich zverejnenia na www.stylovyoutfit.sk. Pre kupujúceho je vždy rozhodujúca cena tovaru uvedená pri tovare v čase odoslania objednávky. Prípadné zvýšenie alebo zníženie ceny tovaru obchodníkom v čase od odoslania objednávky kupujúcim po doručenie objednaného tovaru alebo v priebehu reklamačného alebo iného konania v súvislosti s vrátením alebo výmenou tovaru nemá vplyv na cenu už objednaného tovaru. Kupujúci si je vedomý, že v prípade zníženia ceny tovaru v čase od odoslania objednávky až po ukončenie prípadného reklamačného alebo iného konania v súvislosti s vrátením alebo výmenou tovaru, nemá nárok na vrátenie časti kúpnej ceny za tovar vo výške rozdielu medzi cenou tovaru v čase odoslania objednávky a cenou tovaru v čase po odoslaní objednávky. Obchodník vyhlasuje, že v prípade jeho jednostranného zvýšenia ceny tovaru až po odoslaní objednávky kupujúcim nemá nárok na úhradu peňažného rozdielu medzi cenou tovaru v čase odoslania objednávky kupujúcim a cenou tovaru v čase po odoslaní objednávky kupujúcim.

 

III.

Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

  1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
  2. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
  • prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode, 
  • vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
  1. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.
  2. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku s povinnosťou platby". Údaje uvedené v objednávke sú obchodníkom považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári kupujúcim pravdivo a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami. Kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami v ich plnom znení (vrátane reklamačných podmienok), a že s nimi súhlasí. Kupujúci potvrdením a zaslaním objednávky súhlasí s výslednou cenou tovaru spolu s poštovným a balným. Takáto objednávka je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená záväzným potvrdením objednávky zo strany obchodníka.
  1. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle obchodník kupujúcemu automatické potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu (najneskôr do 24 hodín), ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky obchodníka a formulár na odstúpenie od zmluvy do 14 dní. Kúpna zmluva je uzavretá potvrdením objednávky obchodníkom na emailovú adresu kupujúceho.  
  2. Kupujúci je povinný skontrolovať, či mu v uvedenej lehote bolo doručené potvrdenie objednávky, a  to aj v iných priečinkoch e-mailového konta ako napríklad v spame a takisto aj obsah elektronickej objednávky uvedený v e-mailovej správe obchodníkom. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu elektronickej objednávky potvrdenej zo strany obchodníka, je kupujúci povinný o tom upovedomiť obchodníka prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na e-mailovú adresu stylovyoutfit@gmail.com.
  3. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže obchodník splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva  je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky obchodníkovi na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. 
  4. Kupujúci súhlasí s tým, že súčasťou objednávky je jeho povinnosť zaplatiť cenu za objednaný tovar a náklady na poštovné a balné, pričom uvedenú skutočnosť výslovne potvrdzuje pri odosielaní elektronickej objednávky, kde je uvedené, že sa jedná o objednávku s povinnosťou platby.
  5. Akákoľvek zmena objednávky po uzavretí kúpnej zmluvy je možná len po vzájomnej dohode kupujúceho a obchodníka.
  6. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu do úplného vysporiadania záväzkov zmluvných strán vyplývajúcich z kúpnej zmluvy, resp. na dobu do okamihu jej zrušenia postupom vyplývajúcim z obchodných podmienok a príslušných právnych predpisov.
  7. Obchodník nezodpovedá za omeškanie dodávky a za škodu, ktorá bola spôsobená dôsledkom toho, že kupujúci pri registrácii nezadal všetky požadované údaje a/alebo vyplnil registračný formulár chybne. Obchodník tiež nezodpovedá za škodu, ktorá bola spôsobená kupujúcemu dôsledkom toho, že kupujúci zabudol svoje prístupové heslo a/alebo sa prístupové heslo kupujúceho dostalo do rúk nepovolaných osôb bez pričinenia obchodníka.

 

 

IV Storno objednávky

  1. Všetky objednávky prijaté obchodníkom sú záväzné. 

a) Kupujúci môže zrušiť objednávku, ktorá ešte nebola vybavená najneskôr v deň odoslania objednávky, a to jedine pred jej expedíciou.

Je tak možné urobiť prostredníctvom e-mailu. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť meno a priezvisko, e-mail a číslo objednávky. V prípade, že kupujúci zruší objednávku a medzitým už za objednaný tovar zaplatil kartou alebo prevodom na účet obchodníka, obchodník mu uhradí danú čiastku bankovým prevodom naspäť.

Po prijatí informačného e-mailu o expedícii tovaru už nie je možné objednávku zrušiť.

b) Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

1.) V prípade, ak objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť najmä pre chybne uvedené telefónne číslo, nedostupnosť, neodpovedá na e-maily atď.

2.) Tovar sa už nevyrába alebo nedodáva. V prípade, že táto situácia nastane, obchodník bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci nepríjme navrhnutú dohodu zo strany obchodníka a zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet a k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde.

  1. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane obchodníka pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode alebo v priebehu objednávania, nie je obchodník povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu. Obchodník informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva  je v takom prípade uzatvorená potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu obchodníka.

 

 

V.

Zákaznícky účet

  1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie. 

"Vyhlasujeme, že osobné údaje podľa zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 zadané pri registrácii slúžia len na účely identifikácie zákazníka v našej firme a nebudú poskytnuté tretím osobám, ani inak zneužité." Podmienky ochrany osobných údajov sú uvedené aj v samostatnej sekcii na webovej stránke obchodníka.

  1. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú obchodníkom považované za správne.
  2. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho účtu. Obchodník nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
  3. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
  4. Obchodník môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.
  5. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia obchodníka, popr. nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.

 

 

Odo dňa 25. mája 2018 sa ochrana osobných údajov fyzických osôb v Slovenskej republike riadí novými pravidlami. Tieto nové pravidlá vychádzajú z európskej legislatívy, konkrétne nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov, ďalej len „GDPR“). Zaväzujeme sa spracovávať osobné údaje v súlade s právnymi predpismi GDPR.

 

Podmienky ochrany osobných údajov

 

1.

Základné ustanovenia

  1. Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je Style & Studio s. r. o., IČO: 55835244, DIČ: DIČ: 2122101960 zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka 61696/N so sídlom spoločnosti Golianova 564/66, 94911 Nitra, Slovenská republika (ďalej len: „obchodník“). Kontaktné údaje obchodníka sú: adresa: Style & Studio s. r. o., Golianova 564/66, 94911 Nitra, Slovenská republika, email: stylovyoutfit@gmail.com, tel. kontakt: + 421 948 705 933
  2. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.
  3. Obchodník nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov.

 

2.

Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

  1. Obchodník spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/a alebo osobné údaje, ktoré získal na základe plnenia objednávky.
  2. Obchodník spracováva identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy alebo odstúpenia od zmluvy, či reklamačného formulára (krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, pohlavie, konfekčné veľkosti, fakturačná adresa/adresa dodania, kontaktné telefónne číslo a v prípade, že kupujúci nakupuje v rámci svojej podnikateľskej činnosti aj obchodné meno, IČO, DIČ/IČ DPH, prípadne IBAN kvôli prevodu peňazí na účet). 
  3. Internetový obchod www.stylovyoutfit.sk využíva kuriérsku spoločnosť GLS – General Logistics Systems a spoločnosť Packeta a Slovenská pošta na odosielanie zakúpených produktov zákazníkom. Údaje z platobnej karty kupujúceho, ktoré internetový obchod spracováva sú: číslo platobnej karty (prvých šesť a posledné štyri čísla platobnej karty), meno a priezvisko držiteľa karty, dátum expirácie karty a podpis držiteľa karty. Príjemcom týchto osobných údajov je aj spoločnosť zaoberajúca sa aj sprostredkovaním platieb, ktorá spĺňa bezpečnostné štandardy spracovania údajov platobných kariet. Spoločnosť Tatra banka a.s. ako správca platobnej brány v pozícii tretej strany spracúva informácie o platobnej karte zákazníkov, keď zákazníci internetového obchodu použijú platobnú kartu na dokončenie nákupu na portáli www.stylovyoutfit.sk . Ak platíte prevodom z platobného účtu, spracováva internetový obchod meno a priezvisko majiteľa účtu a číslo tohto účtu. Ak platíte priamym vkladom na účet obchodníka, spracováva meno a priezvisko osoby, ktorá vklad na účet zadala. Príjemcom týchto údajov sú banky, prostredníctvom ktorých systémov platba prebieha.
  4. V zmysle § 16 Zákona, zákazník e-shopu, je povinný poskytnúť len pravdivé osobné údaje. Za nepravdivosť osobných údajov zodpovedá ten, kto ich poskytol. Osobný údaj sa považuje za správny, kým sa nepreukáže opak. V prípade akýchkoľvek zmien, môže zákazník sám  aktualizovať svoje osobné údaje po prihlásení sa do e-shopu. Zákazník je povinný pri prihlasovaní sa do e-shopu používať ním zvolené alebo obchodníkom pridelené heslo. V prípade zneužitia hesla a vykonania nákupu v mene dotknutej osoby, obchodník nenesie žiadnu zodpovednosť.
  5. Obchodník spracováva osobné údaje, ktoré sa spracúvajú pri vytvorení a správe konta/zákazníckeho účtu na tomto internetovom obchode, ako sú emailová adresa, heslo, meno, priezvisko, adresa doručenia, adresa fakturácie, telefónne číslo, preferencie tovarov a historické dáta objednávok, právnym záujmom v tomto prípade je oprávnený záujem.
  6. Obchodník spracováva bežné osobné údaje, ktoré sa spracúvajú pri komunikácii s internetovým obchodom, ako sú meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, e-mailovú adresu, Facebook ID, konfekčná veľkosť , na účel poskytovania zákazníckej podpory, príjemncom niektorých osobných údajov môže byť napríklad Facebook, ak pri komunikácii kupujúci využije napríklad stránky www.facebook.com, právnym základom je v tomto prípade legitímny záujem internetového obchodu poskytnúť kupujúcemu kvalitnú zákaznícku podporu.
  7. Obchodník spracováva osobné údaje, ktoré sa spracúvajú pri zapojení do súťaží poriadaných týmto internetovým obchodom, ktoré sú potrebné k realizácii súťaže a identifikácii súťažiaceho a k zverejneniu výhercu, ako sú meno, priezvisko, e-mailová adresa, ktoré súťažiaci uvedie pri zapojení sa do súťaže. Pokiaľ sa stane výhercom súťaže, ďalej môžu byť pre účely doručenia výhry spracované adresa bydliska, telefonický kontakt. Pri zverejnení výhercu obchodník môže uverejniť na sociálnej sieti Facebook alebo Instagram aj meno a priezvisko prípadne prezývku, ktorú výherca používa na danej sociálnej sieti, Príjemcom týchto osobných údajov je v tomto prípade sociálna sieť Facebook alebo Instagram. Právnym základom je legitímny záujem - usporiadanie súťaže a jej úspešné vyhodnotenie. Právnym základom je tiež súhlas výhercu prostredníctvom zapojenia sa do súťaže a splnenia jej podmienok.
  8. Obchodník spracováva osobné údaje slúžiace na marketingovú komunikáciu, doručovanie newslettera a hodnotenie spokojnosti nákupu kvôli zlepšovanie služieb. Ide o osobné údaje e-mailová adresa a telefonický kontakt aj na účely odosielania newsletterov o rôznych produktoch. Obchodník využíva cloudové služby tretích strán, ako sú Mailchimp, ktoré jej pomáhajú s rozosielaním emailov. Tieto služby sledujú aktivity súvisiace s týmito e-mailami, napríklad či ich adresát otvoril, či klikol na odkazy v e-mailoch a či po kliknutí na ne uskutočnil nákup. Obchodník na základe týchto údajov analyzuje mieru interakcie s e-mailami. Právnym základom na spracúvanie osobných údajov na tento účel je súhlas kupujúceho.
  9. Keďže služby ponúkané prostredníctvom tohto internetového obchodu môžu byť určené aj osobám mladším ako 16 rokov, údaje týchto osôb spracováva obchodník iba za účelom spracovania objednávky a poskytnutia zákazníckeho servisu. Právnym základom na spracovanie údajov týchto osôb je plnenie zmluvy alebo vykonanie predzmluvných opatrení na základe žiadosti klienta. Za účelom priameho marketingu a propagácie služieb osobné údaje osôb mladších ako 16 rokov obchodník nespracováva.

 

3.

Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

  1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je 
  • plnenie zmluvy medzi kupujúcim a obchodníkom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona
  • oprávnený záujem obchodníka na poskytovanie priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa§ 13 ods. 1 písm. f) Zákona
  • súhlas kupujúceho so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa§ 13 ods. 1 písm. a) Zákona v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby
  1. Účelom spracovania osobných údajov je
  • vybavenie objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi kupujúcim a obchodníkom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, fakturačná adresa/adresa dodania, kontaktné telefónne číslo a v prípade, že kupujúci nakupuje v rámci svojej podnikateľskej činnosti aj obchodné meno, IČO, DIČ/IČ DPH, prípadne IBAN kvôli prevodu peňazí na účet), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany obchodníka plniť
  • zasielanie obchodných oznamov a výkon ďalších marketingových aktivít
  1. Zo strany obchodníka nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona. 

 

4.

Doba uchovávania osobných údajov

  1. Obchodník uchováva osobné údaje
  • po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi kupujúcim a obchodníkom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 10 rokov od ukončení zmluvného vzťahu -  zdroj: „https://podpora.financnasprava.sk/804707-Uchovávanie-faktúr). 
  • po dobu, než je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely marketingu, najdlhšie po dobu 3 rokov, ak sú osobné údaje spracovávané na základe súhlasu. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov obchodník osobné údaje vymaže. 

 

 

5.

Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia a prevádzkovateľa)

  1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby
  • podieľajúce sa na dodávaní tovaru / realizácii platieb na základe zmluvy (GLS, Packeta, Slovenská pošta),
  • zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu (Shoptet) a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu,
  • zaisťujúce marketingové služby.

 

  1. Obchodník nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii.

 

 

6.

Vaše práva (práva kupujúceho, spotrebiteľa) 

  1. Za podmienok stanovených v Zákone máte 
  • právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona, 
  • právo na opravu osobných údajov podľa§ 22 Zákona, poprípade obmedzenie spracovania podľa § 24 Zákona,
  • právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona,
  • právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona,
  • právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona
  • právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email obchodníka uvedený v čl. III týchto podmienok. 
  1. Ďalej máte právo podať sťažnosť u Úradu pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.
  2. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa spracovania vašich údajov, uplatnenia vašich práv, môžete nás kontaktovať osobne na adrese: Style & Studio s. r. o., Golianova 564/66, 94911 Nitra, Slovenská republika, stylovyoutfit@gmail.com, tel. kontakt: +421948705933 
  3. Ak nie ste spokojný a domnievate sa, že spracovávame Vaše osobné údaje nesprávne, obráťte sa prosím na dozorný orgán Úrad na ochranu osobných údajov na webovom sídle https://dataprotection.gov.sk/uoou/.

 

  7.

Podmienky zabezpečení osobných údajov

  1. Obchodník prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.
  2. Obchodník prijal technické opatrenia k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe, najmä heslá a antivírový program.
  3. Obchodník prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby.

 

8.

Záverečné ustanovenia

  1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára kupujúci potvrdzuje, že je oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijíma.
  2. S týmito podmienkami súhlasí zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzuje, že je oboznámený/oboznámená s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijíma.
  3. Obchodník je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň kupujúcemu zašle novú verziu týchto podmienok na jeho e-mailovú adresu, ktorú obchodníkovi poskytol/la.

 

Čo sú Cookies? 

Sú to malé dátové súbory obsahujúce malé množstvo informácií, ktoré sa pri návšteve webovej stránky stiahnu do Vášho počítača/ mobilu alebo iného zariadenia. Ide o malé textové súbory, ktoré identifikujú a ukladajú informácie o Vašich krokoch a preferenciách. Jedná sa napr. o IP adresu, typ prehliadača, prihlasovacie údaje, či zobrazovanie takých produktov, ktoré by Vás mohli zaujímať. Pomáhajú nám rozvíjať a vylepšovať naše služby zákazníkovi. Cookies nie je možné použiť na zistenie totožnosti návštevníkov ani na zneužitie prihlasovacích údajov. 

V praxi sa využívajú súbory Cookies:

  • Základné: umožňujú pohyb po stránke a zabezpečujú viditeľnosť funkcií. Sú dôležité napríklad tým, že zaistia uloženie nákupného košíka pri všetkých krokoch procesu uzatvárania objednávky. Pre použitie týchto Cookies nie je vyžadovaný súhlas. 
  • Funkčné: ukladajú a pripomínajú nákupný košík a dávajú priestor zoznamu prianí zákazníkov.
  • Výkonnostné: pomáhajú porozumieť nákupnému správaniu zákazníkov a pomáhajú vylepšovať stránku.
  • Cielené zobrazovanie: sledujú a zapamätajú si preferencie zákazníkov a na základe nich im budú zobrazovať taký obsah, ktorý by ich mohol reálne zaujímať a byť osožný v ich prospech.
  • Analytické a marketingové: Pre použitie ostatných súborov Cookies je vyžadovaný súhlas. Tieto Cookies sú využívané najmä na anonymné sledovanie návštevnosti webu a činnosti užívateľov na našom webe, vďaka čomu môžeme sledovať, čo sa zákazníkom páči a zlepšovať naše služby. 

 

Na našich webových stránkach používame napríklad tieto súbory Cookies: 

 

AdWords -  analytické, marketingové

META - analytické, marketingové

Google Analytics - analytické

 

 

Súbory Cookies môžete mať pod kontrolou a mazať ich podľa vlastného uváženia. Je možné ich odmietnuť alebo nastaviť používanie len niektorých súborov pomocou Vášho webového prehliadača. Väčšinu prehliadačov je možné nastaviť tak, aby bolo ukladanie Cookies úplne znemožnené. V takomto prípade ale musíte rátať počítať s tým, že pri každej návšteve webovej  stránke bude nutné upravovať niektoré nastavenia manuálne a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.

Informácie o prehliadačoch a spôsobe nastavenia predvolieb Cookies môžete nájsť na webových stránkach prehliadačov (Google Chrome, Firefox, Opera, Safari, Internet Explorer) 

 

Používaním tohto webu s týmto spracovaním súhlasíte.

 

V prípade ak disponujeme Vašim súhlasom na spracúvanie vašich osobných údajov na marketingové účely tieto spájame s informáciami o vašich aktivitách na webovej stránke. Cieľom tohto spájania je lepšie rozpoznanie Vašich preferencií a záujmov a na tomto základe lepšie nastavenie ponuky priamo pre Vašu osobu a personalizáciu webového obsahu.

Voči takémuto spracúvaniu môžete kedykoľvek namietať alebo v prípade ak by automatizované rozhodnutie malo dopad na Vaše práva a slobody môže požadovať individuálne rozhodnutie z našej strany. Spôsob odvolania súhlasu je popísaný nižšie, v sekcii Kontaktné údaje.

 


Informácie, ktoré spájame s údajmi z cookies uchovávame podľa vášho súhlasu, ktorý ste nám poskytli alebo podľa doby trvania zmluvného vzťahu medzi nami a Vašou osobou. Skombinované údaje z cookies a našich systémov budeme uchovávať po dobu nevyhnutnú na účel pre ktorý boli zbierané, najdlhšie však 13 mesiacov.

 

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 30.10.2023. Úprava bola vykonaná 1.7.2024.

 

VI.

Platobné podmienky a dodanie tovaru

 

  1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť :

V rámci SLOVENSKEJ REPUBLIKY je možné za tovar zaplatiť 2 spôsobmi:

  • bezhotovostne prevodom na bankový účet obchodníka:  

V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 3 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Pri tomto spôsobe platby odosiela obchodník  objednaný tovar až po pripísaní peňazí na náš účet. Maximálna doba na uskutočnenie prevodu  a pripísanie peňazí na účet obchodníka je teda 3 pracovné dni, v inom prípade bude objednávka zrušená. Doba na uskutočnenie prevodu môže byť predĺžená len na základe dohody medzi obchodníkom a kupujúcim.

IBAN: SK62 1100 0000 0029 4715 9603

Variabilný symbol: použite číslo Vašej elektronickej objednávky 

  • bezhotovostne pomocou platby kartou na bankový účet obchodníka  

V prípade platby kartou je kúpna cena ihneď splatená. Pri tomto spôsobe platby odosiela obchodník objednaný tovar ihneď po úspešnom spracovaní platby cez platobnú bránu.

  • dobierkou v hotovosti pri prevzatí tovaru na pošte alebo priamo kuriérovi spoločnosti GLS alebo Slovenskej pošte

Pri tomto spôsobe platby odosiela obchodník objednaný tovar v čo najkratšom možnom čase. Tovar zaslaný na dobierku prostredníctvom slovenskej pošty nechávame na pošte uložiť max. na 7 pracovných dní, čo znamená, že do 6 pracovných dní (maximálne v 7. deň skoro ráno počas začiatku pracovnej doby pošty) je potrebné balík prevziať.

 

V rámci ČESKEJ RUPUBLIKY je možné za tovar zaplatiť bezhotovostne 

  • prevodom na bankový účet obchodníka  

V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 3 dní od uzavretia kúpnej zmluvy Pri tomto spôsobe platby odosiela obchodník  objednaný tovar až po pripísaní peňazí na náš účet. Maximálna doba na uskutočnenie prevodu a pripísanie peňazí na účet obchodníka je teda 3 pracovné dni, v inom prípade bude objednávka zrušená. Doba na uskutočnenie prevodu môže byť predĺžená len na základe dohody medzi obchodníkom a kupujúcim.  

Suma z meny v € do meny v CZK sa prepočítava podľa aktuálneho kurzu Národnej  banky Slovenska a kupujúci bude o tejto sume oboznámený e-mailom.

  • bezhotovostne pomocou platby kartou na bankový účet obchodníka  

V prípade platby kartou je kúpna cena ihneď splatená. Pri tomto spôsobe platby odosiela obchodník objednaný tovar ihneď po úspešnom spracovaní platby cez platobnú bránu.

 

 

V rámci ZAHRANIČIA je možné za tovar zaplatiť bankovým prevodom, kartou, prevodom cez PayPal (pri tomto spôsobe platby je účtovaný PayPal poplatok, výsledná suma bude teda dohodnutá po dohode obchodníka s kupujúcim) alebo po predchádzajúcej dohode e-mailom individuálne. V prípade, že máte záujem o objednávku do zahraničia, kontaktujte nás e-mailom na: stylovyoutfit@gmail.com, kde sa dozviete všetky potrebné informácie.

  1. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť obchodníkovi náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklad spojený s dodaním tovaru.

Ku každej objednávke (mimo akciíí a kampaní “doprava zdarma”) bude pripočítaná cena poštovného a balného. Cena sa líši na základe váhy tovaru a spôsobu zvolenej dopravy. Cena je na základe predpokladanej váhy produktov automaticky prispôsobená v nákupnou košíku. 

 

Poštovné a balné - SLOVENSKÁ A ČESKÁ REPUBLIKA

 Váha zásielky

 

Kuriér GLS

(1-2 prac. dni)

 

Packeta SK

(2-3 prac. dni)

 

Packeta CZ

(2-3 prac. dni)

  

Doporučený list 1.triedy – SK

(1-2 prac. dni)

 

Balík na poštu – SK

(2-3 prac. dni)

0 – 0,5 kg

2,99€

2,99€

3,99€

2,99€

2,99€

0,5 - 1 kg

2,99€

2,99€

3,99€

2,99€

2,99€

1 - 2 kg

2,99€ 

2,99€

3,99€

2,99€

2,99€

2 - 5 kg

2,99€

2,99€

3,99€

-

2,99€

 

V prípade dobierky sa k poštovnému a balnému pripočítava + 1,90€. 

Ak obchodník neurčí v rámci nejakej akcie inak, je platný tento cenník.

Pri ostatných krajinách je cena poštovného a balného individuálna a bude dohodnutá e-mailom.

Pri nadštandardných objednávkach môže byť účtované vyššie poštovné a balné, o čom bude kupujúci vopred informovaný.

 

Pri objednávke nad 80€ je poštovné pre Slovenskú republiku zdarma.

Obchodník si poštovné, v súvislosti s dodaním tovaru v hodnote nad 80 EUR neúčtuje, okrem nasledovných prípadov:

  • ak sa napriek dohode kupujúceho s kuriérskou službou nepodarí tovar úspešne dodať v dohodnutom čase a na mieste dodania kupujúcemu, alebo
  • ak kupujúci vráti časť tovaru a hodnota ponechaného tovaru poklesne pod sumu 80 EUR.
  1. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet obchodníka.
  2. Tovar je kupujúcemu dodaný:
  • na adresu určenú kupujúcim v objednávke
  • prostredníctvom výdajného miesta prepravnej spoločnosti GLS na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil na webových stránkach kuriérskej spoločnosti
  1. Dodanie tovaru prebieha prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS, Packety a prostredníctvom Slovenskej pošty. Dodacia lehota závisí od zvoleného spôsobu prepravy a platby za tovar.  Ak je tovar skladom, je vyexpedovaný v čo najkratšom možnom čase.

Tovar odoslaný Slovenskou poštou posiela predávajúci doporučene 1. triedou.

  1. Dodacia doba jednotlivých tovarov je rôzna vzhľadom na dostupnosť niektorých tovarov. Pre vybrané tovary, obchodník špecifikuje dátum dodania priamo na stránke vybraného tovaru. Kupujúci berie na vedomie, že pri plnení zmluvných záväzkov obchodníka majú uvedené dodacie termíny orientačný  charakter. V prípade, ak obchodník nemôže dodať objednaný tovar v danej lehote, je o tom povinný bezodkladne informovať kupujúceho prostredníctvom e-mailu vyplývajúceho z objednávky a oznámiť mu nový predpokladaný termín dodania tovaru
  2. Dodanie tovaru na území SR

V prípade dobierky či platby kartou je dodacia lehota prostredníctvom kuriérskej spoločnosti alebo slovenskej pošty zvyčajne 1-2 pracovné dni. Táto doba sa môže aj predĺžiť. Maximálna dodacia lehota je 10 pracovných dní.

Ak svoju objednávku potvrdíte v pracovné dni v čase do 12:00, bude v prípade dobierky odoslaná ešte v daný pracovný deň 1. triedou, takže jej dodanie môžete očakávať do 1-2 pracovných dní od potvrdenia Vašej objednávky (Obvykle sú však tieto zásielky doručované už v nasledujúci pracovný deň, závisí to však aj od zvoleného druhu dopravy).

Ak svoju objednávku potvrdíte v pracovné dni v čase po 12:00, bude v prípade dobierky odoslaná v nasledujúci pracovný deň 1. triedou, takže jej dodanie môžete očakávať do 2-3 pracovných dní od potvrdenia Vašej objednávky (Obvykle však do 2 pracovných dní, závisí to však aj od zvoleného druhu dopravy).

 

V prípade  bankového prevodu je dodacia lehota zvyčajne 1-2 pracovné dni po prijatí úhrady objednávky na náš účet. Táto doba sa môže aj predĺžiť. Maximálna dodacia lehota je 10 dní po prijatí úhrady objednávky na náš účet. (Prevod peňazí medzi bankami zvyčajne trvá 1-3 pracovných dni).

  1. Dodanie tovaru na území ČR

V prípade  bankového prevodu je dodacia lehota zvyčajne 1-4 pracovné dni po prijatí úhrady objednávky na náš účet. Táto doba sa môže aj predĺžiť. Maximálna dodacia lehota je 10 dní po prijatí úhrady objednávky na náš účet. (Prevod peňazí medzi bankami zvyčajne trvá 1-3 pracovných dni).

Ak svoju objednávku potvrdíte v pracovné dni v čase po 12:00, bude v prípade dobierky odoslaná v nasledujúci pracovný deň 1. triedou, takže jej dodanie môžete očakávať do 2-4 pracovných dní od potvrdenia Vašej objednávky (Obvykle však do 2 pracovných dní, závisí to aj od zvoleného druhu dopravy).

  1. O odoslaní objednávky bude kupujúci informovaný e-mailom.

V prípade, že by sa vyskytli nepredvídateľné okolnosti, vyhradzuje si obchodník právo na predĺženie dodacej doby, o čom bude kupujúceho informovať.

  1. V prípade, že si kupujúci zvoli ako spôsob dopravy Slovenskú poštu, pohyb svojej zásielky môže sledovať na stránke Slovenskej pošty (www.posta.sk) v sekcii "sledovanie zásielok".

V prípade, že si kupujúci zvoli ako spôsob dopravy kuriérsku spoločnosť GLS, pohyb svojej zásielky môže sledovať na stránke GLS (https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok.html).

Sledovanie pohybu zásielky je možné prostredníctvom podacieho čísla zásielky, ktoré mu v prípade záujmu obchodník poskytne. Stačí oň písomne požiadať pri vytváraní objednávky v časti "Doplňujúce informácie k objednávke" alebo napísať obchodníkovi email so žiadosťou o tento údaj.

  1. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru.
  2. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky obchodníkom. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe zvláštnej požiadavky kupujúceho, znáša kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
  3. Ak je obchodník podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. Pokiaľ nebude kupujúci prepravcom zastihnutý doručovateľom Slovenskej pošty, dostane poštou do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať Slovenskú poštu o jej opätovné doručenie. Za prípadné poplatky ohľadom opätovného doručenia už nie je obchodník zodpovedný a hradí ich kupujúci.
  4. Tovar je dodávaný aj prostredníctvom kuriérskej služby na adresu miesta dodania uvedenú kupujúcim v elektronickej objednávke alebo bude pripravený v sídle obchodníka na osobný odber podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vo svojej objednávke zvolil. Kupujúci je vopred informovaný o termíne dodania objednávky prostredníctvom emailu. Ak mu termín nevyhovuje, môže sa s obchodníkom, resp. kuriérskou službou dohodnúť na náhradnom termíne dodania objednávky. Pokiaľ nebude kupujúci zastihnutý prepravcom GLS, bude sa mu doručovateľ pokúšať zásielku doručiť na druhý pracovný deň. Kupujúci si doručenie zásielky môže presmerovať aj na výdajné miesto spoločnosti GLS, a to na webovej stránke tejto spoločnosti na základe čísla svojej zásielky. V prípade, ak kupujúci nebude prítomný v čase, ktorý si záväzne dohodol s kuriérskou službou, na mieste dodania a nesplnomocní inú osobu na prevzatie tovaru, kupujúci zodpovedá za škodu, ktorá vznikla obchodníkovi a/alebo kuriérskej službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru kupujúcemu. Náklady opätovného dodania tovaru kupujúcemu znáša kupujúci. V prípade, ak si kupujúci nevyzdvihne tovar pripravený na osobný odber v dohodnutej lehote alebo si dvakrát po sebe neprevezme tovar od dopravcu, bez toho, aby sa s obchodníkom dohodol na predĺžení tejto lehoty, obchodník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ak zo strany kupujúceho už došlo k úhrade kúpnej ceny, obchodník vráti v lehote 14 dní kúpnu cenu na účet kupujúceho, ak sa obchodník a kupujúci nedohodnú inak. 
  5. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným doručovaním  tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
  6. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek chýb toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedčujúceho neoprávnenému vniknutiu do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná vrstva, uplatňuje kupujúci reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody spôsobené Slovenskou poštou vzniknuté pri preprave a manipulácii so zásielkou nenesie obchodník zodpovednosť. Kupujúci má právo podať reklamáciu na ktorejkoľvek Slovenskej pošte. (Viac o takejto reklamácii sa dočítate na webovej stránke pošty www.posta.sk.)

Obchodník rovnako nenesie zodpovednosť ani za zásielky, ktoré sa stratili pri preprave Slovenskou poštou. Za stratu zásielky nesie v tomto prípade zodpovednosť Slovenská pošta a v takomto prípade môže podať reklamáciu u prepravcu predávajúci v snahe pomôcť kupujúcemu. V tomto prípade informuje obchodník kupujúceho o ďalšom postupe a vyjadrení Slovenskej pošty.

  1. Obchodník vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je priložený k dodávanému tovaru. 
  2. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

 

VII.

Odstúpenie od zmluvy do 14 dní

    1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu. Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ podľa zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Iba v prípade, pokiaľ by obchodník neodovzdal kupujúcemu informácie, ktoré je podľa § 15 ods. 1 písm. f) zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov povinný odovzdať, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 12 mesiacoch a 14 dňoch od prevzatia tovaru. Ak sú informácie riadne odovzdané Kupujúcemu zo strany obchodníka v priebehu 12 mesiacov od prevzatia tovaru, dochádza k ukončeniu 12 mesačnej doby a začína odo dňa dodatočného splnenia informačnej povinnosti obchodníka plynúť doba 14 dní. Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci. To neplatí, ak obchodník súhlasil, že ich bude znášať sám alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 15 ods. 1 písm. g) Zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
    2. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
  • o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
  • o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodov ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
  • v ďalších prípadoch uvedených v § 19 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v znení nehorších predpisov.
  1. Ak chce kupujúci toto právo využiť, musí o tom obchodníka ihneď informovať e-mailom (stylovyoutfit@gmail.com). Po oznámení o odstúpení od zmluvy je kupujúci povinný na adresu obchodníka doručiť všetok tovar, ktorý mu bol zaslaný obchodníkom spolu so všetkou dokumentáciou - originálom faktúry v prípade vrátenia kompletnej objednávky, kópiou faktúry v prípade vrátenia jednej alebo viacerých častí objednávky a formulárom na odstúpenie od zmluvy, v ktorom uvedie číslo objednávky, dátum  nákupu a číslo účtu vo forme IBAN pre vrátenie peňazí. 
  2. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný obchodníkom. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu obchodníka uvedenú v  týchto obchodných podmienkach.

Formulár na odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť TU:

ŠtýlovýOutfit.sk - Formulár na vrátenie tovaru do 14 dní - odstúpenie od zmluvy 2024

  1. Formulár na odstúpenie od zmluvy do 14 dní nemusí byť doručený spolu s tovarom, ale musí byť doručený obchodníkovi najneskôr v posledný deň 14-dňovej lehoty. Kupujúci môže použiť vlastný formát odstúpenia môže ho napísať aj rukou, taktiež môže vyhlásenie o odstúpení zmluvy odoslať aj emailom alebo na USB. 
  2. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť obchodníkovi tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru obchodníkovi, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou. Lehota na vrátenie tovaru sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. 

Dôležité:

Tovar nám po predchádzajúcom oznámení na e-mail: stylovyoutfit@gmail.com  zasielajte na adresu:

Style & Studio s. r. o.

Golianova 66

949 11 Nitra 12

Slovenská republika

Neposielajte tovar na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.

Odporúčame odoslať zásielku doporučene, pretože v prípade jej straty za to obchodník nenesie zodpovednosť.

  1. POZOR!

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru.

I.) Tovar musí byť nepoškodený, v pôvodnom stave a ak je to možné aj v originálnom obale, v ktorom bol kupujúcemu doručený. Nesmie byť nosený, praný, chemicky čistený a nesmie javiť akékoľvek známky používania. Tovar musí mať visačku.

II.) Ak Kupujúci dostal  k svojej objednávke darček,  je povinný ho v prípade celkového odstúpenia od zmluvy k zásielke pribaliť.

(Celkové odstúpenie od zmluvy  je chápané ako vrátenie plnej hodnoty zaslaného tovaru.)

III.) Odporúčame kupujúcim, aby si vytvorili kópiu faktúry pre vlastnú potrebu a tovar zaslali doporučene, pretože za prípadnú stratu formulára či faktúry pri preprave obchodník nenesie zodpovednosť.

Ak obchodník posúdi tovar ako poškodený alebo ak tovar bude javiť akékoľvek známky používania či znehodnotenia, kupujúcemu padá nárok na vrátenie peňazí a tovar mu bude späť na náklady kupujúceho.

    1. Odstúpením kupujúceho od kúpnej zmluvy sa kúpna zmluva od začiatku ruší. Obchodník je povinný prevziať tovar späť a vrátiť kupujúcemu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy cenu zaplatenú za tovar rovnakým spôsobom, ako použil kupujúci pri svojej platbe, vrátane nákladov, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru, pokiaľ sa obchodník a kupujúci nedohodli inak. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci len v tom prípade, ak tovar plne zodpovedal požiadavkám a nemal vady. V prípade ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, nemá v súlade s ustanovením § 20 ods. 11 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov nárok na vrátenie ceny za doplnkovú službu, ak je predmetom doplnkovej zmluvy poskytnutie služby a ak došlo k úplnému poskytnutiu tejto služby (a to predovšetkým ceny za službu dobierky),po odstúpení od kúpnej zmluvy budú kupujúcemu vrátené všetky platby, ktoré ním boli uhradené v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpna cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru ku kupujúcemu. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom, platby budú kupujúcemu vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy bude obchodníkovi doručené oznámenie o odstúpení kupujúceho od kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil pri platbe, ak výslovne nesúhlasil s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Platba za zakúpený tovar bude kupujúcemu uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu obchodníka, alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr).
    2. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu obchodník bezodkladne po obdržaní tovaru a posúdení jeho stavu (či je tovar nepoškodený a v pôvodnom stave), najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Obchodník vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady. Najčastejšie je suma vrátená na bankový účet kupujúceho vo forme IBAN, ktorý je uvedený v odstúpení od zmluvy. 
    3. V prípade, ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy len sčasti, a hodnota tovaru, ktorý si ponechá, nepresahuje sumu, pri ktorej kupujúcemu vzniká podľa podmienok e-shopu poštovné/doprava zdarma, obchodník kupujúcemu vráti zodpovedajúcu časť kúpnej ceny za tovar zníženú o sumu poštovných nákladov vzniknutých v súvislosti so zaslaním objednaného tovaru. Obchodník vráti kupujúcemu hodnotu tovaru zníženú o poštovné náklady, ak ich kupujúci pri kúpe nehradil ako samostatnú čiastku.
    4. Ak formulár nie je úplne vyplnený a/alebo k tovaru nie je priložený doklad o vyplnení formulára v podobe sprievodného listu alebo doklad o kúpe tovaru, obchodník vyzve telefonicky alebo e-mailom kupujúceho na doplnenie chýbajúcich údajov alebo doloženie chýbajúcich dokladov. Ak sa obchodníkovi nepodarí opakovane telefonicky dovolať kupujúcemu, kupujúci nereaguje na e-maily obchodníka do 7 dní od prevzatia formulára či požadovaných dokumentov obchodníka, obchodník si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní vrátenia alebo reklamácie a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho späť kupujúcemu na adresu, ktorú uviedol vo formulári.
    5. Obchodník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Obchodníka bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim. 

 

 

VIII.

Práva z vadného plnenia - Vady tovaru, zodpovednosť za vady, záruka a reklamácia, reklamačný poriadok

 Reklamačný poriadok v tomto znení opisuje postup spoločnosti Style & Studio s. r. o.

Sídlo spoločnosti: Golianova 564/66, 94911 Nitra, Slovenská republika

IČO: 55835244, DIČ: 2122101960

zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka 61696/N

poštová adresa: Golianova 564/66, 94911 Nitra, 

kontaktné údaje: stylovyoutfit@gmail.com, tel. kontakt: +421948705933 

(ďalej len „obchodník“) a kupujúceho pri uplatňovaní práv, ktoré vyplývajú zo zodpovednosti obchodníka za vady tovaru, ktorý kupujúci zakúpil prostredníctvom internetovej stránky www.stylovyoutfit.sk (ďalej len “tento eshop”) a taktiež ich práva a povinnosti, ktoré s tým súvisia. s tým súvisia.

  1. .Kupujúci - ktorý je spotrebiteľ v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, jeho postupovanie pri uplatňovaní práv vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru, ktorý zakúpil na tomto eshope a aj úprava práv a povinností kupujúceho a obchodníka, ktoré s tým súvisia, sa riadia podľa § 619 až § 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a zákonom č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  2. Kupujúci - ktorý nie je spotrebiteľ v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, jeho postupovanie pri uplatňovaní práv vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru, ktorý zakúpil na tomto eshope aj úprava práv a povinností kupujúceho a predávajúceho, ktoré s tým súvisia, sa riadia podľa § 422 až § 442 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
  3. Pri nákupe na tomto eshope kupujúci pred odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa riadne oboznámil s obchodnými podmienkami ako aj s týmto reklamačným protokolom a že s nimi súhlasí. Po odoslaní objednávky je tento súhlas záväzný.
  4. Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady produktu (tovaru/služby) podľa zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov.

 

Obchodník zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Taktiež zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, kedy kupujúci tovar prevzal:

  1. má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré obchodník alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy obchodníkom vykonanej,
  2. sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie obchodník uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohto druhu obvykle používa,
  3. je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a
  4. tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

 

Zistenie vady: Ak kupujúci prevezme tovar aj napriek tomu, že obal je viditeľne poškodený, má obchodník právo prípadnú neskoršiu reklamáciu z tohto dôvodu neuznať. Ak balík dopravca kupujúcemu doručí viditeľne poškodený, je kupujúci povinný spísať s dopravcom zápisnicu a takýto balík neprevziať. Ak tovar je pri prevzatí kupujúcim v rozpore s kúpnou zmluvou alebo má nejaké vady, je povinný obchodníka o danom probléme ihneď informovať. V tomto prípade má kupujúci právo na to, aby obchodník bezplatne a bez zbytočného odkladu tovar uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

  1. Kupujúci je povinný obchodníka o vade bezodkladne informovať a nesmie výrobok ďalej používať, nakoľko vada alebo poškodenie by sa mohli prehĺbiť.
  2. Ak kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal, nezodpovedá tovaru, ktorý prevzal, má právo na vrátenie tovaru do 14 dní. Náklady na vrátenie tovaru znáša obchodník.
  3. Ak kupujúci doručí obchodníkovi reklamačný formulár a požadované doklady, ale nedoručí mu reklamovaný tovar, obchodník si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní reklamácie až dovtedy, dokým mu kupujúci daný tovar nedoručí. Ak ani po výzve obchodníka kupujúci daný tovar nedoručí, má sa za to, že kupujúci nemá v úmysle daný tovar reklamovať.
  4. K reklamácii tovaru je potrebný daňový doklad - faktúra alebo potvrdenie o nákupe prostredníctvom výpisu z účtu o platbe za tovar.
  5. V prípade výskytu vady môže kupujúci obchodníkovi predložiť reklamáciu.

 

Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe dvadsať štyri mesiacov od prevzatia. Záručná lehota na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Toto ustanovenie sa nepoužije u tovaru predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

 

  1. Za vadu tovaru nemôže kupujúci považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v dôsledku jeho bežného opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného a nevhodného ošetrovania alebo v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.
  2. Kupujúci nemá právo uplatniť reklamáciu na chyby, o ktorých bol v čase uzatvárania kúpnej zmluvy informovaný alebo na ktoré mu bola poskytnutá zľava z ceny tovaru.
  3. Ak obchodník zodpovedá za vadu predaného tovaru, má kupujúci právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou (§ 623 Občianskeho zákonníka), právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť (§ 624 Občianskeho zákonníka).
  4. Kupujúci má právo:

a) Pri odstrániteľných vadách:

  • Právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou chybného tovaru alebo chybnej súčasti, ak to je vzhľadom k povahe chyby úmerné, bezplatne a v primeranej lehote. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý by v porovnaní s iným spôsobom odstránenia vady spôsobil obchodníkovi veľké náklady. Obchodník musí odstrániť vadu alebo vymeniť chybný tovar alebo jeho súčasť v primeranej lehote - to je najkratší čas, ktorý obchodník potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu tovaru so zohľadnením povahy tovaru a povahy a závažnosťi vady.
  • Ak je vada odstrániteľná, ale opätovne po oprave sa znova vyskytne (aspoň dve predchádzajúce opravy rovnakej vady) alebo kvôli väčšiemu počtu vád (v dobe uplatnenia reklamácie má tovar súčasne aspoň tri rôzne odstrániteľné vady) nemôže byť tovar riadne užívaný ako bez vady, má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny.

b) Pri neodstránitľených vadách:

  • Ak je vada neodstrániteľná a bráni tomu, aby sa tovar riadne užíval ako tovar bez vád, má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy a požadovať vrátenie kúpnej ceny.
  • Ak je vada neodstrániteľná, ale nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny podľa charakteru vady. 

Ďalšie dôležité info:

  1. Čas od vytknutia vady až do vykonania opravy sa do záručnej doby nepočíta.
  2. Vadu možno vytknúť prostriedkami diaľkovej komunikácie alebo aj na adrese sídla obchodníka.
  3. Ak obchodník tovar neopravil alebo nevymenil, alebo vadu odmietol odstrániť, alebo má tovar rovankú vadu napriek oprave alebo výmene, alebo je vada závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od zmluvy, alebo ak obchodník vyhlásil, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenie závažných ťažkostí pre kupujúceho, kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, ak sa spolupodieľal na vzniku vady, alebo ak je vada zanedbateľná.
  4. Spôsob vybavenia reklamácie vyberá kupujúci.
  5. Obchodník môže aj odmietnuť odstránenie vady v prípade, ak oprava ani výmena nie sú možné , alebo ak by vyžadovali veľké náklady.
  6. Kupujúci má právo na preplatenie nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv zo zodpovednosti za chyby a boli vynaložené skutočne a účelne. Toto právo si musí kupujúci uplatniť u obchodníka najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opraveného alebo náhradného tovaru, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy. V inom prípade právo zanikne.
  7. Obchodník na vlastné náklady dodá opravený tovar alebo náhradný tovar kupujúcemu rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadný tovar, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Ak kupujúci neprevezme tovar v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ho mal prevziať, môže obchodník tovar predať.
  8. Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. V tom prípade môže kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným autorizovanou osobou preukázať zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.
  9. Obchodník po odstúpení od zmluvy kupujúcim a vrátení tovaru späť obchodníkovi, vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru alebo po preukázaní, že kupujúci tovar odoslal obchodníkovi, podľa toho, čo nastane skôr. Obchodník vráti kúpnu cenu alebo vyplatí zľavu kupujúcemu rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, pokiaľ kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady.
  10. Reklamačné konanie pri tovare, ktorý sa dá doručiť obchodníkovi začína dňom:
    1. doručenia oznámenia o vytknutí vady tovaru obchodníkovi,
    2. doručenia tovaru od kupujúceho obchodníkovi,
    3. doručenia prístupových kódov, hesiel a pod. k tovaru obchodníkovi, ak sú tieto údaje nevyhnutné na identifikáciu vady tovaru a opravu tovaru;
  11. Obchodník pri uplatnení reklamácie vydá kupujúcemu potvrdenie, ktoré mu zašle na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke reklamovaného tovaru. V potvrdení o vytknutí vady uvedie obchodník aj informáciu, kedy kupujúci právo uplatnil a informáciu o vykonaní opravy a čase jej trvania, lehotu, v ktorej bude vada odstránená. Lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý nie je možné ovplyvniť zo strany obchodníka. Obchodník v potvrdení o uplatnení reklamácie označí vytknuté vady tovaru a ešte raz poučí kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 623 a § 624 Občianskeho zákonníka.
  12. Obchodník vydá kupujúcemu o vybavení reklamácie písomné vyrozumenie, ktoré mu zašle na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke reklamovaného tovaru.
  13. Kupujúci sa môže voči rozhodnutiu reklamácie odvolať v lehote 30 dní od doručenia tohto rozhodnutia.

 

  • Ak v reklamačný formulár nie je úplne vyplnený a/alebo k tovaru nie je priložený doklad o vyplnení formulára v podobe sprievodného listu, resp. doklad o kúpe tovaru, obchodník vyzve telefonicky prípadne e-mailom kupujúceho na doplnenie chýbajúcich údajov alebo doloženie chýbajúcich dokladov. Ak sa obchodníkovi nepodarí opakovane telefonicky dovolať kupujúcemu a/alebo kupujúci nereaguje na e-mailovú výzvu obchodníka do 7 dní od prevzatia formulára a/alebo požadovaných dokladov obchodníkom, obchodník si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetného vrátenia/zámeny/reklamácie a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho späť kupujúcemu na adresu uvedenú vo formulári.
  • Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou obchodníka za vady upravuje reklamačný poriadok obchodníka:

 

Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia záruky a reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady a to s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

 

Nárok na reklamáciu sa NEVZŤAHUJE na

- opotrebovaný tovar z povahy produktu bežného užívania

- opotrebovanie zapríčinené časom alebo vonkajšími vplyvmi

- škody na tovare z neobvyklého a nesprávneho používania a manipulácie s tovarom

- mechanické poškodenia tovaru zavinené užívateľom  (nedodržanie zásad údržby tovaru uvedené na štítku)

 

Kupujúci ihneď po zistení problému najskôr informuje obchodníka o danom probléme e-mailom (stylovyoutfit@gmail.com).

Po dohode s obchodníkom je povinný doručiť na adresu obchodníka tovar spolu so všetkou dokumentáciou - originálom faktúry a formulárom  na reklamáciu tovaru, v ktorom uvedie číslo objednávky, dátum  nákupu, dôvod reklamácie, popíše reklamovanú vadu a želaný spôsob náhrady za tovar (iný tovar, prípadne vrátenie jeho návrhu časti sumy, ktorú za tovar zaplatil).

Formulár na reklamáciu tovaru si môžete stiahnuť TU:

ŠtýlovýOutfit.sk - Reklamačný formulár 2024

 

Formulár na reklamáciu tovaru musí byť doručený obchodníkovi najneskôr v posledný deň 24-mesačnej záručnej lehoty. Alebo musí byť odoslaný najneskôr v posledný deň tejto lehoty, doklad o odoslaní musí byť obchodníkovi taktiež doručený napríklad prostredníctvom emailu v podobe fotografie, ako dôkaz odoslania. 

Kupujúci môže reklamačný formulár napísať aj rukou, taktiež ho môže odoslať aj emailom alebo na USB.

 

Dôležité:

Tovar nám po predchádzajúcom oznámení na e-mail: stylovyoutfit@gmail.com  zasielajte na adresu:

Style & Studio s. r. o.

Golianova 66

949 11 Nitra 12

Slovenská republika

Neposielajte tovar na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.

Odporúčame odoslať zásielku doporučene, pretože v prípade jej straty za to obchodník nenesie zodpovednosť.

 

POZOR!

Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený.

Odporúčame kupujúcim, aby si vytvorili kópiu faktúry pre vlastnú potrebu a tovar zaslali doporučene, pretože obchodník za stratu tovaru na pošte nenesie zodpovednosť. 

 

AK BUDE REKLAMÁCIA UZNANÁ

Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený za nový tovar alebo bude kupujúcemu vrátená kúpna cena alebo jej časť, podľa vzájomnej dohody. Spôsob vybavenia reklamácie vyberá kupujúci.

Ak si kupujúci vyberie výmenu za nový tovar, musí byť v rovnakej alebo vyššej cenovej hodnote ako pôvodný zakúpený tovar. Ak si kupujúci vyberie tovar vo vyššej cenovej hodnote, je povinný cenový rozdiel doplatiť.

Náklady na doručenie nového tovaru kupujúcemu hradí obchodník.

Na nový tovar má kupujúci opäť záručnú dobu 24 mesiacov. Táto doba začína plynúť dňom prevzatia nového tovaru kupujúcim.

 

AK NEBUDE REKLAMÁCIA UZNANÁ

Ak obchodník reklamáciu zamietne (tovar nesie známky opotrebenia/poškodenia, na ktoré sa reklamácia nevzťahuje, atď...) , tovar bude po vzájomnej dohode späť zaslaný kupujúcemu. 

 

 

IX.

Doručovanie korešpondencie

  1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty. 
  2. Kupujúci doručuje obchodníkovi korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Obchodník doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke. 

 

 

X.

Mimosúdne riešenie sporov - Alternatívne riešenie sporov

    1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. V tomto prípade môže najskôr informovať o tejto skutočnosti obchodníka na emailovej adrese: stylovyoutfit@gmail.com. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd. Systém alternatívneho riešenia sporov je daný na základe osobitného zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
    2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Bajkalská 21/A 82799 Bratislava - mestská časť Ružinov, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927. Internetová adresa: https://www.soi.sk/.  Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov nájdete tu –  https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1?csrt=14518442250999247636. Kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Platformu preriešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pririešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy. 
  1. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21.  mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  2. Obchodník je oprávnený k predaji tovaru na základe zápisu v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka 61696/N. Slovenská  obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov .
  3. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov kupujúci môže nájsť tu  http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s.
  4. Spory môže kupujúci takisto riešiť aj prostredníctvom platformy RSO – https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
  5. Alternatívne riešenie sporov sa týka sporov s hodnotou, ktorá presahuje 20 EUR a možno ho využiť len pri riešení sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo týkajúceho sa spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku, pričom spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH.

 

XII. Informačné povinnosti vyplývajúce zo § 5 ods. 1  Zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa 

§ 5

Všeobecné informačné povinnosti obchodníka

(1) Obchodník je povinný pred uzavretím zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie produktu za

odplatu, alebo ak sa zmluva uzatvára na základe objednávky spotrebiteľa pred tým, ako spotrebiteľ

odošle objednávku, ak nie sú tieto informácie zjavné vzhľadom na okolnosti uzavretia zmluvy alebo

na povahu produktu, spotrebiteľovi jasným a zrozumiteľným spôsobom oznámiť

a) hlavné vlastnosti produktu v rozsahu primeranom druhu a povahe produktu a forme

poskytnutia informácií,: popis produktu a vlastnosti produktu sú uvedené pri každom produkte na stránke www.stylovyoutfit.sk 

b) obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania obchodníka alebo osoby, v ktorej mene

obchodník koná,: Style & Studio s. r. o.,Sídlo spoločnosti: Golianova 564/66, 94911 Nitra, Slovenská republika, IČO: 55835244, DIČ: 2122101960

zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka 61696/N, poštová adresa: Golianova 564/66, 94911 Nitra, 

stylovyoutfit@gmail.com

c) telefónne číslo obchodníka,:  tel. kontakt: +421948705933 

d) predajnú cenu produktu, spôsob, akým sa vypočíta, ak vzhľadom na povahu produktu

nemožno predajnú cenu určiť vopred, náklady na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady

a poplatky a skutočnosť, že do celkovej ceny môžu byť zarátané ďalšie náklady a poplatky, ak

náklady a poplatky nemožno určiť vopred,: VOP bod II, všetky ceny produktov sú uvedené na stránke www.stylovyoutfit.sk, rovnako ako aj náklady na poštovné a balné, tie sú taktiež spomenuté aj v týchto VOP

e) podmienky plnenia, platobné podmienky, dodacie podmienky a lehotu, do ktorej sa obchodník

zaväzuje dodať alebo poskytnúť produkt,: VOP bod VI

f) existenciu a dĺžku trvania zákonnej zodpovednosti obchodníka za vady tovaru, digitálneho

obsahu alebo digitálnej služby a dostupnosť spotrebiteľskej záruky,23) ak ju obchodník alebo

výrobca poskytuje,: VOP bod VIII

g) existenciu a dĺžku trvania zodpovednosti za vady služby a postup pri uplatnení práv zo

zodpovednosti za vady služby,: neposkytujeme služby

h) podmienky popredajného servisu, ak ho obchodník alebo výrobca poskytuje,: neposkytujeme popredajný servis

i) dĺžku trvania zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na určitý čas, alebo podmienky vypovedania

zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na neurčitý čas alebo o zmluvu, ktorej platnosť sa predlžuje

automaticky,: netýka sa nás

j) údaje o funkčnosti veci s digitálnymi prvkami, digitálneho obsahu a digitálnej služby

vrátane dostupných technických ochranných opatrení,: netýka sa nás

k) údaje o kompatibilite a interoperabilite veci s digitálnymi prvkami, digitálneho obsahu

a digitálnej služby, ktoré sú obchodníkovi známe alebo pri ktorých možno rozumne očakávať, že

sú obchodníkovi známe,: netýka sa nás

l) poučenie o práve spotrebiteľa podať obchodníkovi žiadosť o nápravu podľa osobitného

predpisu s uvedením odkazu na webové sídlo, na ktorom sú zverejnené informácie

o príslušnom subjekte alternatívneho riešenia sporov: VOP bod X

 

 

 

 

XII. Informačné povinnosti vyplývajúce zo § 15 ods. 1 písm. g) Zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa 

§ 15

Osobitné informačné povinnosti obchodníka pri zmluve uzavretej na diaľku a zmluve

uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka

(1) Obchodník je povinný pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej

mimo prevádzkových priestorov obchodníka alebo pred tým, ako spotrebiteľ odošle objednávku, ak

sa zmluva uzatvára na základe objednávky spotrebiteľa, okrem informácií podľa § 5 spotrebiteľovi

jasne a zrozumiteľne oznámiť

a) adresu elektronickej pošty obchodníka,

Strana 14 Zbierka zákonov Slovenskej republiky 108/2024 Z. z.: stylovyoutfit@gmail.com

b) iný prostriedok online komunikácie, ktorý umožňuje spotrebiteľovi uchovávať na trvanlivom

médiu obsah písomnej komunikácie s obchodníkom vrátane dátumu a času komunikácie, ak

ho obchodník využíva na komunikáciu so spotrebiteľom,: Facebook stránka: ŠtýlovýOutfit.sk, Instragram: @stylovyoutfit.sk

c) adresu obchodníka alebo osoby, v ktorej mene obchodník koná, na ktorej môže spotrebiteľ

uplatniť práva zo zodpovednosti za vady produktu, odstúpenie od zmluvy, žiadosť o nápravu

alebo podať iný podnet, ak ide o adresu odlišnú od adresy podľa § 5 ods. 1 písm. b),: Style & Studio s. r. o., Golianova 564/66, 94911 Nitra, Slovenská republika, +421 948 705 933, stylovyoutfit@gmail.com

d) informáciu, že predajná cena je pre konkrétneho spotrebiteľa alebo pre skupinu spotrebiteľov

určená na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania: 

Predajná cena je pre konkrétneho spotrebiteľa alebo pre skupinu spotrebiteľov

určená na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.

e) cenu za použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie, ktoré je možné použiť pri uzavretí zmluvy,

ak sa cena počíta na základe zvýšenej sadzby,: žiadna zvýšená sadzba

f) poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ods. 1, podmienkach, lehote

a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy; obchodník zároveň poskytne

spotrebiteľovi vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 2,: VOP bod VII

g) poučenie o povinnosti spotrebiteľa znášať náklady na vrátenie tovaru po odstúpení od zmluvy

podľa § 19 ods. 1, a ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na

vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty,: VOP bod VII

h) poučenie o povinnosti spotrebiteľa uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie

podľa § 21 ods. 5, ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy podľa § 19 ods. 1, ktorej predmetom je

poskytnutie služby, po udelení výslovného súhlasu obchodníkovi podľa § 17 ods. 10 písm. c), VOP bod VII

i) poučenie o tom, že spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ods. 1, alebo

poučenie o okolnostiach, za ktorých spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy, VOP bod VII

j) minimálnu dĺžku trvania záväzku spotrebiteľa, ak zo zmluvy vyplýva pre spotrebiteľa taký

záväzok,: nevyplýva

k) poučenie o povinnosti spotrebiteľa zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku

na žiadosť obchodníka a o podmienkach ich poskytnutia, ak zo zmluvy vyplýva pre spotrebiteľa

taká povinnosť.: nevyplýva

 

 

XIII.

Záverečné ustanovenia

  1. Všetky dojednania medzi obchodníkom a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Obchodník nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom. 
  3. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná obchodníkom v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
  4. Znenie obchodných podmienok môže obchodník meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
  5. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy a formulár určený na reklamáciu tovaru.
  6. Potvrdením a odoslaním objednávky kupujúci plne súhlasí s týmito obchodnými podmienkami v ich plnom znení a to vrátane reklamačných podmienok.

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 30.10.2023. Aktualizácia prebehla 1.7.2024.

Späť do obchodu